Contactgegevens

Valeriusstraat 25
2517 HM Den Haag

+31 (0) 70  870 1466
info@mondzorg-valerius.nl

Whatsapp06 8778 1469

Openingstijden

  • Maandag: 9:00 – 17:00
  • Dinsdag : 9:00 – 15:00
  • Woensdag: 9:00 – 17:00
  • Donderdag : 16:00 – 19:30 ( uitsluitend op afspraak )
  • Vrijdag: 9.00 – 17.00
  • Zaterdag: De 1e en 3e zaterdag in de maand en uitsluitend op afspraak
  • Zondag: Gesloten

Inloopspreekuur: donderdag 18.00–19.00 uur (* i.v.m. Corona-maatregelen tijdelijk geen inloopspreekuur)

De praktijk is gemakkelijk te bereiken.

Reist u met het openbaar vervoer? Neem dan bus 21 of 24 en stap uit bij de halte Cornelis de Wittlaan / Valeriusstraat. Of neem tram 11 tot de halte Houtrust.

Komt u met de auto? U kunt gratis parkeren tot 13.00 uur.

Volg ons nu ook op Facebook.

Spoed

Bij ernstige situaties, nabloedingen en trauma (bijvoorbeeld een ongeluk) buiten werktijden: neemt u contact op met de spoeddienst in het Medisch Centrum Haaglanden West: (070) 311 03 05.

Binnen werktijden kunt u ons bereiken op (070) 870 1466. Wij streven ernaar u dezelfde dag nog te helpen.

Bij pijn, maar geen spoed (bijvoorbeeld een pijn die al langer aanwezig is) kunt u ons een bericht sturen via de website of whatsapp voor eventueel overleg.

Uw mening telt

We waarderen alle feedback die ons helpt onze services te verbeteren.

Uw mening telt. Wij horen graag hoe u uw bezoek aan onze praktijk heeft ervaren. Uw reactie is heel waardevol, daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Geef uw suggestie, klacht of compliment dus altijd aan ons door!

Klacht

Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Spreek ons daarover alstublieft aan, dan proberen we uw klacht op te lossen.

Komen we er niet uit, dan kunt u uw vraag voorleggen aan het Tandheelkundig Informatie Punt. Die kan u advies geven over welke stappen u kunt ondernemen om uw klacht op te lossen. U doet dat via het speciale contactformulier op Allesoverhetgebit.nl.

U kunt ook uw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Die opereert als een derde, neutrale partij. Via de KNMT zal een onafhankelijke klachtenfunctionaris kosteloos tussen u en uw tandarts bemiddelen, met als doel alsnog een oplossing te vinden.

Als u er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kunt u een beroep doen op de Geschilleninstantie Mondzorg. Dat kost €75,-. Bij de geschilleninstantie wordt uw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld.

Meer informatie voor onafhankelijke informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kunt u terecht op Allesoverhetgebit.nl.

Contactformulier

Heeft u een vraag of wilt u meer informatie dan kunt u ons bereiken via onze contactgegevens of het contactformulier.